KRUPS a Nadační fond Veroniky Kašákové: Pro lepší budoucnost dětí
Pokud si něco opravdu ze srdce přejete, můžete to díky spolupráci se správnými lidmi dokázat. Včera nás o této staré pravdě přesvědčila spolupráce Nadačního fondu Veroniky Kašákové a značky KRUPS. Po vzoru úžasné Veroniky Sovadiny Kašákové, která se dokázala se svým osudem poprat a dnes je pečující maminkou, úspěšnou podnikatelkou a osobou, jež podává pomocnou ruku těm, kteří ji potřebují, se značka KRUPS rozhodla svému projektu dát charitativní přesah… a konečně můžete vidět výsledek.

6 důvodů, proč influenceři milují značku Rowenta
Značka Rowenta si získala srdce známých influencerů hned z několika důvodů. Co na našich produktech oceňují nejvíce? Přinášíme ochutnávku hned šesti důvodů, proč na Rowentu nedají rozhodně dopustit.

Co nesmí chybět v koupelně moderního muže?
I muži se chtějí líbit a cítit se dobře. Pečovat o sebe není marnivost, ale znak toho, že vám na sobě záleží. Pánská kosmetika, to není jen balzám po holení. Udělejte si v koupelně místo na další pečující přípravky – muž 21. století má stejné právo na poličku v koupelně jako žena! Pokud chce jít s dobou, musí o sebe patřičně pečovat.